slide show


OHIO

Publicerat 2012-09-15 14:46:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


OHIO är en butik i stan, där jag köpte min union jack tröja:
En tröja jag är väldigt nöjd med, mysig och skön, liksom ett slappt plagg som känns praktiskt och bra!
Gick nu in på deras hemsida och såg andra lite coola plagg: (Klicka på bilderna!)
Stickad TröjaStickad Tröja
Stickad TröjaStickad Tröja
Stickade mysiga tröjor, men ändå rätt snygga liksom? ^^
 
Butiken har fler grejer om man åker till butiken än vad dem har ute på hemsidan! Jag tycker ialfl att butiken är värld att besöka, ni hittar den på: Sergelgatan 11 i Sthlm ;-)
 
Jag & Amanda var ju där, först trodde jag typ att det var en second hand butik, men det är det inte! Det känns faktsikt kul att testa lite nytt, inte bara jämt kolla runt i alla dem vanliga butikerna: Gina, H&M, Vero moda och de dära lite större kedjorna! Testa något nytt och ge det en chans! :)
 
 
http://ohiocenter.se/
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback