slide show


Nysmörjt

Publicerat 2012-09-29 17:02:58 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ni kan inte änns ana hur skitiga mina jodphurs var innan jag tvättade och smörjde dem, säger bara:
"Aldrig mer!" Hahah.. Sådär leriga ska mina jodphurs aldrig få bli! Måste börja prioritera och fixa dem oftare! Så dem hålls rena och smörjda! ;-) Aja, fickk tillslut bukt på dem! Tvättade dem i badkaret på nedervåningen som vi aldrig badar i utan mest gör, ah, sånna leriga och skitiga grejer som jag gjorde nu!
Använde en diskborste och lite vatten för att få bort det värsta, sen en trasa och lite med en svamp! Sen fick dem torka i typ en timme eller något, sen smörjde jag dem! ;-)
 
Så nu är dem ialfl ganska rena och gränsande! Chapsen var egentligen inte så smutsiga, men dem behövde också smörjas! Så körde en omgång på dem med! Är ändå relativt nöjd med resultatet, helt okej rent blev det iallfall!!
 
 
(Heheh, i jodphursen ser ni kanske lite typ spån och sånt, men det går seriöst inte att få ut det! Så det får va så, och jag har inga större problem med det!)
 

Har fortfarande inte börjar flytta in kläder i garderoben, tänkte vänta tills jag känner att det är dags :S, lite lat jag vet, men ska göra det idag iallafall! :P
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback