slide show


Inget ponnystall för mig idag

Publicerat 2012-09-08 14:31:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Heheh som jag skrev igår så ska jag ju på bio med familjen ikväll, ska bli skönt o sitta där i biosalongsstolen med 3D-glasögonen på och äta snacks... Hahah... Ska se en film som jag typ inte har en aning om vad den handlar om! Den heter "Brave" på svenska "Modig", låter enligt mig väldigt töntigt och barnsligt men aja... xD
 
Vill ju hellre kolla på bio med familjen än att sitta hemma ensam!
 
Tog tempen för en stund sen, 37,9 och brukar ha typ 37,3 kanske, så har lite feber... 
 
Hade kanske tänkt fixa en videoblogg! Men får se ;-) Ska också berätta lite om hur det blir med blogggen...
Valde att inte följa med till ponnystall och kolla på syrran idag, behöver ta det lugnt nu när jag faktiskt är lite sjuk...
 
/Alva
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback