slide show


I'm back

Publicerat 2012-09-21 16:17:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Fyy på miig... Känns verkligen som att bloggningen har varit, USEL, eller ja, det känns inte som det för det ÄR den!  Om man checkar in på våran blogg och kollar runt lite så ser den döötrist ut... :/ Behöver Verkligen en ny design, för den är ju somsagt lite failad, och jag behöver börja blogga lite mer personligt igen! ;-)
På sista tiden har jag bara "slängt in" något inlägg hit och dit, inte pallat fota, inte pallat skriva hur det gick när jag red och blablabla... Men jag ska verkligen försöka och bli Bättre! Jag tänkte skriva ett inlägg om hur det har gått när jag red i Onsdags och igår! ;-)
 
 
Tänkte oxå skriva ett inlägg om hur dagen har varit och såå... 
Känns skönt att börja blogga igen, och ska verkligen försöka att hålla det i typ 2 veckor ialfl... Hahah! Höga mål vettni... 
 
/Alva
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback