slide show


Dagen idag

Publicerat 2012-09-09 20:29:04 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Uppdateringen har varit dålig idag men skyller det nu på att jag inte mår så bra och har haft fullt upp, hahah... ;-)
 
Idag har jag ägnat hela dagen tillsammans med Amanda, hennes mamma, min mamma och min syrra! Pappa har varit hemma och fixat i syrrans rum...
 
Först var vi på Siggesta gård och var på loppis där och kollade runt i stallet och hade picknik! Mysigt och kändes lite speciellt att komma tillbaka och se alla ridskoleponnier där igen! Red på ridskola där HT 2010, men red på 2 ridskolor samtidigt då! Men gick bara där en termin för min ridskola skulle kanske läggas ner så då ville vi ha en garanterat ridplats någon annan stans om min ridskola som jag rider nu på skulle stänga ner! Men som tur gjorde den aldrig det!
Jag och Amanda, när vi var små!:
 
Amanda är en underbar vän för mig och hon kommer alltid att vara en av mina bästa vänner! Vi har känt varanadra hela livet! 

Hahah! Små... xD Tänk att man har känt en människa så länge, och att man aldrig slutat umgås? 
That's true friendship!
 
Efter att vi varit på Siggesta på loppis och det, mamma köpte ett par skridskor åt mig, det var liksom allt! ;-)
Sen åkte vi ut i skogen och plockade svamp! Hahah... Vi fick ihop en del ändå:

Sen åt vi middag här, lammstek, potatisgratäng, smörstekt nyplockad svamp och sparris! LIKE! :)
Ni som vet lite om svamp och kanske ser på bilden att det var rätt mycket taggsvamp, när vi stekte svampen så tog vi inte så mycket av taggsvampen!  Ville inte att den skulle ta över! ;-)
 
Och ah, nu har Amanda o hennes mamma precis åkt, här sitter jag proppmätt och lite hängig... Skrev ju för någon dag sen att jag kände mig lite hängig och ont i halsen, halsont är över men nu har jag ont typ lite överallt och är trött och hängig...
 
Som tur så är man ledig imorn, bara det att jag har utvecklingssamtal 14:30-15:00! Sen taggar man till Sonic med Josefin! Längtar! :D
Känns som at det kryper fästingar överallt på mig nu efter allt svampplockande i skogen, ska snart ta en dusch, men först ska jag sätta mig i soffan och kolla på X factor, ingen aning om vad det är men aja!
 
Tänkte lägga mig i tid ikväll, sova ut och bara varva ner... Godnatt bloggen, ses imorgon, ny dag, nya tag
 
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback