slide show


Believe in yourself

Publicerat 2012-09-11 13:09:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


En grej jag har tänkt på sista tiden är bloggare som inte verkar ha något "Jag", som inte alls verkar kunna köra sitt eget race och försöker vara några slags "wanna bees",  alla har vi något speciellt som gör just oss unika. Man måste våga tro på sig själv och lita på sig själv. Jag försöker inte bli någon annan, mitt mål med att blogga är inte att bli någon annan, mitt mål är isåfall att bli en egen individ som bara jag är. Att ha någon att se upp till är en sak, men att försöka följa den människans väg är inte alltid rätt. Jag säger inte att det är fel att försöka vara som någon annan, men jag tycker inte att det är rätt. Jag anser en sak, och du kanske tycker något annant. Men redan när jag säger det här och jag har en åsikt och du har en åsikt så förstår man redan där, att alla är vi olika och är egna individer. Att försöka vara någon annan och tro att man kommer kunna komma till toppen är inget jag tror på, Då vill väl folk hellre följa den som är den "äkta" bloggaren på toppen? Jag tror i alla fall att vill man komma någonstans så ska man vara sig själv, köra sitt race och lita på sig själv. Lita på dig själv, kör ditt race och va bara Du och låt folk ta dig för den just du Är! Att vara 100% äkta är för mig den enda vägen.
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback