slide show


Söndag 14:e oktober

Publicerat 2012-10-14 11:10:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Godmorgon på er bloggläsare! 
Vaknade av att min syrra skrek för hon typ ramlade i trappan, suck! Menmen.. Har ätit frukost och pluggat SO i typ 40 minuter. Mamma är på friskis nu men när hon kommer hem så ska vi nog göra lunch och sen åker kanske jag och mamma in till stan och shoppar lite! ;)
 
 
Saknar tiden då jag inte hade klippt lugg! :/ Men håller på och ska spara ut min lugg, vill inte ha lugg för jag tycker egentligen inte att det finns någonting posetivt med mig i lugg!
  • Jag passar inte i det
  • Det är bara jobbigt när man ska rida
  • Det är bara jobbigt om det är varmt
  • Det är jobbigt för man måste klippa den 24/7 om den ska hålla samma länd
  • Det är jobbigt för när jag vaknar så ser min lugg ut som ett enda krull... >_<
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback