slide show


Min lilla Eliases Thure...

Publicerat 2012-10-31 14:08:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Japp, som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket om ridningen just nu...
 
Det är såhär att jag har slutat på Thure av olika anledningar, så det kändes inte rätt så fick därmed sluta...
Jag kommer inte sluta med ridningen utan kommer då tillbaka till ridskolan till våren igen...
 
Kommer inte glömma våran korta tid tillsammans,
 
 
En liten bildbomb från våra stunder...
 
Känns jobbigt just nu men ändå som rätt val.
 
/Emmie
Kommentarer
Postat av: Madde

Tråkigt att du slutade, men det är säkert rätt val om du tror det... Hoppas vi ses någon gång i alla fall :) <3

Svar: ja kommer sakna våra uteritter haha :) <3 hoppas det!
Emmie & Alva

2012-10-31 @ 16:47:03
URL: http://madiccen.blogg.se
Postat av: Stockholmsjenna

Tänkte tipsa om bloggtävlingen jag har på bloggen där du kan vinna biljetter till Stockholm International Horse Show.

Hoppas du får en fin dag!

2012-11-01 @ 11:38:33
URL: http://stockholmsjenna.se/?p=10999+

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback