slide show


Kommissarie Späck

Publicerat 2012-10-27 23:14:07 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Gick ner till familjen sen och som jag trodde! : De tittade på "Så mycket bättre" Aja, det var inte så lång tid kvar av programmet när jag kom ner såå..! ;)
 
Sen tittade vi på Kommissarie Späck! För er som inte vet vad det är för film så är det en komedi, de driver typ med andra sånnadära filmer som typ Wallander! xP Lite kul faktikst, hahah..!
Kanske lite långtråkig egentligen om man tänker tillbaka på filmen, men ändå rolig! :P
 
 
Nu gick jag upp och satte mig på mitt rum igen, hahah! Tänkte checka in på lite bloggar och kolla om de uppdaterat något mer sen jag checka de sist! ;) 
 
Har ni någon blogg? Vad heter den? Kommentera/Mejla!
 
Om ni vill göra länkbyte med oss så är det bara att mejla och fråga så kan vi kolla upp det! Främling som vänners bloggar! ^^
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: Linda

Nightbird.blogg.se haha <33

Svar: Ny blogg! Kul! :DD
Emmie & Alva

2012-10-28 @ 00:40:48
URL: http://nightbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback