slide show


Hööks JH kollektion

Publicerat 2012-10-04 14:15:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hööks JH kollektion tycker jag har riktigt fina grejer! Ser lite mer exlusivt ut än crw (classic riding wear), men ändå inte så dyrt! :) 

Tänkte visa lite grejer från JH kollektion som jag tycker är fina, finns alltså mer än vad jag kommer visa! ;-):
 
(Klicka på bilderna så kommer ni direkt till varan på hööks hemsida!)
 
För hästen:
 


              Lädergrimma 529 kr             Grimma med fleece (finns i marin/brunt) 129 kr
 
                            
                                             Allroundschabrak 369 kr Marin / Brunt
 
 
                                            
 
                                                Allroundschabrak 329 kr Marin / Brunt
 
 Ländtäcke 349 kr marin
 
 
För ryttaren:
 
 
                                               Ridbyxor 649 kr                        
 
        
            Stickad tröja 249 kr                                       Hoodie 369 kr                
 
     
 
                  Jacka 799 kr                     
 
  
                                             Mössa 129 kr
 
 
Observera bara att vissa av priserna alltid kan ändras och att priserna kan variera beroende om det är juniorstorlekar eller vuxenstorlekar! :)
 
Skulle inte ha några som helst problem om Hööks skulle skicka hela deras JH kollektion till mig, stilren, exlusiv, fin och härlig kollektion tycker jag det verkar vara! :D
Det mesta är ju i matin/brunt, jag är mest en "marintjej" så jag diggar marin! Men brunt är fint det med! ;-)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback