slide show


Dressyren idag

Publicerat 2012-10-18 21:56:23 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Skrittade först med Josefin & Bronco i 15 minuter, men det var ju egentligen bara bra! Bra framskrittning! ;)
Sen så gick vi ner till stallet och Josefin lämnade Bronco i boxen, fixade lite med honom och satte på täckena!
Efter det så följde Josefin med mig upp till ridhuset och tittade på när jag red! För ville liksom helst inte skritta själv till ridhuset när det var kolsvart ute! :o Tur att jag har en så snäll kompis då! ;) Josefin fotade lite och så, här har ni!! Inte lätt att fota och så i ridhus xD Ialfl inte med mobilkamera!! :P
 
 
 
Gick inte jättebra idag.. :/ Sonic var verkligen seg och stel.. Men tror lite att han var så seg och okoncentrerad för Bronco var ju inte med när jag red, Sonic & Bronco är riktiga fjantar ibland alltså, hahah! Men de är lite beroende av varandra kan man säga! ;) Övade mest på övergångar, liksom Trav, Halt, Trav, Halt, Trav, Halt osv..!
 
 
Menmen, ridningen kan ju faktiskt inte gå super varje gång! ;) Näni, nu är jag trött, ska ta en kopp te och sen ska jag lägga mig! Tackar er som läser bloggen,statistiken är fortfarande bra! Fortsätt att läsa!! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback