slide show


Dagens inköp

Publicerat 2012-10-14 17:16:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Svart tröja Gina med öppen rygg bak! 249:- Samma tröja som jag länkade för någon dag sedan fast i röd!
Provade den också i rött i butiken, men den röda färgen vara inte den röda som jag trodde den var! Den var med orange-röd! Så det fick bli svart! 
 
Konstigt? Den finns inte kvar i svart på ginas hemsida, men den finns ialfl kvar i röd! Klicka HÄR för att komma till den! 
 
 
Och så köpte jag en till tröja från Hollister:
 
 
Stickad jätteskön tröja från Hollister, 430 kr! :) Så sköön! Kommer nog använda den en hel del nu i höst/vinter! Varm och skön!! LIIKE!  Klicka på bildlänken för att komma till tröjan på Hollisters hemsida! Observera bara att priserna kan skilja lite beroende på om man köper kläder via internet/i butik! ;)
 
Känns ialfl som att jag behövde lite nytt i garderoben, när det gäller tröjar och så ialfl! Men fortfarande så behövs det lite mer! Hahah!
Men, det får vi ta någon annan gång! :P 
 
Tack mamma för den här dagen!! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback