slide show


Barbackaritten igår

Publicerat 2012-10-02 20:45:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Srry att jag inte skrev om hur det gick när vi red igår kväll men hann verkligen inte... :(
 

Jag och Josefin red på utebanan barbacka! Jättemysigt! Jag övade mest på halter, lite galoppfattningar och typ skänkelvikningar och så! Vi red inget hårt pass direkt utan mest ett ganska lugnt och mysigt ridpass!
Sonic var pigg och glad! Jättekul att han var så pigg, han har varit lite seg på sistatiden när man rider dressyr, men idag var han pigg! Det kanske inte direkt var "dressyr" vi red igår, för vi var ju barbacka men vi red ju faktiskt dressyr barbacka! Men han verkade tycka det var kul och rida barbacka och slippa sadeln! :D Och jag tycker också att det var jättemysigt! ;-)
 
 
Vi tog med oss kameran och fotade lite, jag såg ju som vanligt ut som värsta mongot men bjuder på en bild ändå! ;-)
 
Sonic så fin i sitt fleecetäcke! ^^ Måste sluta skriva nu, Svenska hollywoodfruar juu!!
Det får jag bara inte missa! xD ♥ 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback