slide show


Väldigt trött...

Publicerat 2012-11-18 14:09:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


(En bild på min lampa...xd)Ligger i sängen igen och vilar... Jättetrött, känner mig lite konstig. Typ trött som innan man blir MAGSJUK. Har inte ont i magen elr mår illa men känner mig liksom bara "svag" och trött:/ Hoppas jag INTE håller på och bli sjuk nu. Magsjukan går verkligen nu och många går varit sjuka/är sjuka! Men jag VILL INTE bli magsjuk, för hallå! Jag var faktiskt det i våras! Så ååh vill Inte, igen liksom...Ska nog träffa Emmie idag, hoppas och tror att jag blir piggare, men det blir jag nog ^^ Tror att det kanske är för att jag inte har ätit någon frukost men åt precis lunch!;)
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback