slide show


Tänkte att jag också...

Publicerat 2012-11-22 19:23:57 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


... berättar lite om mig, för er som  är nya ;)
Jag "Emmie" är en tjej på 13 år som Alva, och går på samma skola som henne också, haha  ;)
Jag älskar också hästar, men har tyvärr tagit en paus från ridningen men kommer antagligen igång igen nu till våren!
Jag går på skola och pluggar som alla andra barn, haha. 
Jag och Alva har typ bara känt varandra i två år, men ändå så känns det som vi kännt varandra i evigheter haha, vet inte vad jag ska skriva haha men som sagt ni kanske fick någon inblick? man kan ju inte säga för mycket  ;)
 
 
Btw, kollade jag på gammla bilder i datorn och kolla vad jag hitta 
gammal och en ny bild, haha wow....
 
 
Haha jag kan inte sluta skratta åt mig själv när jag var liten...
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback