slide show


Tack mamma & pappa!

Publicerat 2012-11-12 21:34:42 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


När jag kom hem stod en kasse i vardagsummet! Wihoo! Fick en hoodie & ett par pyjamasbyxor! Precis det jag ville ha! :D
 
 
Skönaste pyjamasbyxorna jag någonsin skådat! Serriöst! :) Storleken var perfa!
 

Och en så skön hoodie! Har en likadann fast Hollister, men den har inte riktigt samma sköna kvalité längre!
Dessa två grejer kommer jag verkligen använda mycket! En hoodie med dragkjedja är bland det mest användbara plagget jag kan ha i min garderob! ;) Känns ju toppen att ha det klart!
 
Nu behöver jag bara ett par jeans och någon långärmad tröja, sen är min garderob fulländad! Hahah!
 
Men ialfl, såå nöjd! Tack mamma & pappa! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback