slide show


Sushilunch

Publicerat 2012-11-25 15:28:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Yummie! Käkade lunch med mamma & pappa, kollade i butiker och såå! Men först så var vi ju på Hööks!
Jag köpte inget, eller alltsååå... Mina föräldrar körde ut mig när de skulle betala och sååå!
Hahah, julklappshandlare! ;)
 
Ska slappa framför datorn nu, sen blire väl och städa rummet och sen någon gån idag ska jag fixa naglarna!
 
Vill jättegärna ha tips om hur jag ska måla de...! :) Alla som ger bra tips så givetvis en länk!
Vi har verkligen ingenting emot att länka eller köra länkbyten! Liksom, man förlorar ju inga läsare på det! ;)
 
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: edith

kanske brittiska flaggan? ;)

Svar: Tacktack för tipset! :D Hehehh, fast är nog för dålig! Men någon gång ska jag Absolut testa göra det! :DD
Emmie & Alva

2012-11-25 @ 17:11:41
URL: http://eebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback