slide show


Stallet hela kvällen

Publicerat 2012-11-09 15:43:49 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Nope, denna Fredag är inte som Fredagar för mig brukar vara.
Popcorn, godis i soffan, tacomiddag, typ skype med Malin, tv och såna latigheter! Ikväll ska jag, Josefin & Malin på Halloweenkväll i stallet från 18-22! :) Ska bli kul!
Såg på anmälningslistan att jag känner till 75% av de som anmält sig till den! Det blir säkert jättekul!
Blir 4:e gången jag går på min ridskolas halloweenkväll i rad! Hahah, glömmer inte första gången alltså! ;)
 
Tillsammans med Amanda var det då! Tror det var 2008! Hahah...
 
 
Hahah, ni får en random bild på mitt rum! Älskar det, så nöjd med mina val i inredningen! Såå min stil!
Tur att jag också har min bästa mami som hjälpt mig såå mycket med att inreda det! Och pappa såklart!
Utan de skulle nog möblerna stått på ett helt annat sätt, och heller kanske inte samma möbler!
 
Fått massa tips av mina föräldrar under renoveringen! De gav mig bra råd och pappa är sååå BÄST på att tapetsera! Hahah! Pappa har slitit så han nästan fått ryggskott i mitt och syrrans rum!
 
Mitt rum är nu "mitt place" som jag brukar kalla det! ;) Ett ställe jag trivs på! Min alldeles egna lilla fyrhörnta yta! 
Där jag har mina regler, det gillar jag... Haha..!
 
Tagga ikväll, blir nog apkul! Spökrunda, spökhistorier, massa roliga människor och en massa oväntat!
Ska försöka klicka bilder som jag bjussar på sen!
 
Ingen aning ifall jag och Josefin kanske skulle sova över, ska vi det kanske uppdateringen blir mobiluppdatering sen vid typ 11 ikväll! Men gör mitt bästa och kämpar på, det vet ni väl? 
 

/Alva
Kommentarer
Postat av: Amanda

Flyttat skrivbordet? Älskar ditt rum! Så avensjuk;) :*

Svar: Hahah! Hade det där först! Innan vi hade satt upp garderoben! :D Heheh, en gammal bild! ;P <3
Emmie & Alva

2012-11-11 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback