slide show


Solsidan & grejer

Publicerat 2012-11-11 21:02:35 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Lagat mat tsm med mormor, min syrra & hennes kompis! Smarrigt med taco! Käka så jag håller på och spricka! :P
Efter middagen så skypea jag lite med Malin och nu så har typ hennes internet elr något cp´at upp sig så samtalet har brutits några gånger nu! :o :/
 
 dislike, haha!
 
Den här veckan hoppas jag på bra uppdatering! Bilder och inlägg, ska verkligen göra mitt bästa! Allt för er, readers!
 
Känns bra med bloggen just nu! Under helgen har jag ändå kunnat lägga ganska mycket tid på bloggen. Okey, yeah, kanske för att jag gjort nada men ialfl!
 
Tänkte också ladda för att skriva ett inlägg snart om något som snurrat i mitt huvud alldeles för länge nu. Vill släppa ut det och få skriva det. Något jag stör mig på så mycket. Det handlar om hur man kan bli behandlad bara för att man inte är lika bra som vissa andra. Mer får ni inte veta nu! ;)
 
Livet från mitt perspektiv just nu ^_^
 

Ha en bra kväll! Och god natt om jag nu inte bloggar mer för idag! :)
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback