slide show


Skalet har kommit!

Publicerat 2012-11-01 17:12:11 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Oj! Det gick fort tycker jag! I söndags beställde pappa skalet till mig och nu har det redan kommit!
Ah! Nu har jag ialfl ett skal "redo" när min iPhone 5 kommer! Längtar! Kommer sakna min Xperia på något sätt ändå! Men personligen så tycker jag mycket mer om iPhones! Fast egentligen så är det ju inte direkt något fel på min Sony ericsson xperia x10 mini... Men har haft den sen 15:e juni 2010! :P
 
Hahah... Minns t.o.m. datum och allt! För det var dagen innan jag åkte på mitt andra Taffsnäs ridläger! 
Tänkte skriva ett litet inlägg om Taffsnäs och så... Har säkert berättat en hel del om det förut! Men ni får helt enkelt lite "fakta" om det igen sen! ;)
 
Känner mig nöjd med skalet! Jag tycker om det! Skitsamma om andra tycker det är fult osv.! I like it!
 

Hahah, min iPhone 5 (vit) lär nog inte komma förrän om 1 månad skulle jag tro... Menmen! En dag säger pappa att den kommit! Och jag blir överlycklig! :D
 
Ikväll så blir det stallet igen runt 20:15, för 20:30 är det kvällsfodring för mig igen..! Men det blir säkert ganska kul såfort vi väl är där!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback