slide show


Simningtest

Publicerat 2012-11-08 22:32:42 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Shoop joop, imorgon är det simtest, Ska bli skönt att slippa lite lektioner och göra nåt annat!
För det har vart rätt mycket den här veckan nu i början, man får tillbaka alla sina prov och man gör nya prov, massor med läxor och jah massor med mera...
 
Men nu ska jag försöka fixa i ordning mig så jag kommer i säng i tid idag... har typ somnat tolv resten av veckan vilket gör att jag är dundertrött på mornarna...
 
Saknar prinsen...
 
 
 
Imorgon ska jag vara hundvakt till en såå sööt hund om jag får säga själv! haha 
Men ska försöka uppdatera bra under helgen! har ju faktiskt en bra fungerande dator och så finns det en bra dator dit jag ska så, yes hope for the best! 
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback