slide show


Planer för vecka 48

Publicerat 2012-11-26 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


♥ Måndag: Ska rida Sonic! Jag & Josefin tänkte försöka rida i paddocken tror jag, hästarna är piggare och det är mysigt där! Hur som helst, jag rider där sålänge det inte regnar! ;) 
 
♥ Tisdag: Pluggdag, blää..! Om det inte är alltför mycket läxor så kanske jag kan plugga med ngn kompis, annars blir det forver alone, brukar bli bäst så... ;)
 
♥ Onsdag: Dressyrlektion på ridskolan, hoppas det blir kul och att det går bra! :) Men det tror jag nog! ^ ^
 
♥ Torsdag: Sonic igen då! Kanske marbarbete i paddocken? Skulle vara superkul!
 
♥ Fredag: Ska sova över med Emmie och jag ska ialfl städa huset! Sen så är det väl upp till Emmie om hon också vill göra det... Behöver lite mer cash om jag ska kunna köpa lite Julklappar vettni! ;) Haha...
 
♥ Lördag: Upp tidigt, för att åka till Globen! Vi ska kolla på dressyren från 9:00 till typ tidigt på eftermiddagen?
Ska bli jättekul! Vann ju biljetterna från dressyrmupparna!
 
♥ Söndag: På kvällen så ska vi se på Globen horse show Finalen! Ska bli riktigt kul! Stjärnornas hoppning och grejer! :)
 
Jaapp, det var min vecka! Helgen blir rätt full rulle med Horse show, vilket ska bli riktigt kul! Hoppas att jag inte får så mkt läxor den här veckan, pallar inte :(
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback