slide show


Nöt-Créme och sånt

Publicerat 2012-11-10 13:46:29 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ojojoj, gissa när jag gick upp idag? 12:30, heheh! :p Och ändå känner jag mig inte 100% utvilad! Undrar HUR jag kan lyckas med det..! :0 Har inte sovit ut ordenkligt på hela termninen! Liksom, ändå, somnade tunt 1 inatt, och gick upp 12:30, alltså, och då är jag inte helt utvilad?
 
Ahni, detdär är inte lätt. Sov ialfl runt 11 timmar tror jag, för den sista timmen vaknade jag lite då & då!
 
Käkat "brunch". Hann inte äta frukost, typ 20 minuter efter att jag gick ner för trappan så var det lunch! Satt så fick det bli! Åt så jag blev proppmätt kan jag säga!;) Sen efter så var jag bara "tvungen" och proppa i mig en nötcreme också! *Tjockt*
 
 
Tänkte försöka gå in på andra datan hemma för att kolla på gamla bilder! Alltid lite kul! 
 
Ha det bra sålänge!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback