slide show


Miercoles ♥

Publicerat 2012-11-07 08:27:20 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Onsdag är äntligen här! En toppen dag för mig! Börjar 9:10 med spanska, sen Svenska, och sen lunch en timme och 25 minuter! Efter lunchen är det bild, sen slutar jag! LIKE!!
 
 
Nu på morgonen har jag ätit frukost, duschat och fixat mig.. Såhär är min outfit idag!
Svarta stretchiga jeans, såå sköna!, enkel grå tröja & marinblå kofta! Basic!
 
Nu måste jag dra, mot skolan! Sen efter skolan drar jag hem en sväng, sen åker jag igen, köper med mig mat till stallet och sen drar jag till stallet! Dressyr idag. Ingen aning vilken häst jag ska få rida. (Ridskolan idag!)
Men hoppas på ett Toppen ridpass ialfl!
 
Ha en bra dag ni med!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback