slide show


Markarbete med Naomi ﭢ

Publicerat 2012-11-14 21:29:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Skulle haft Trocadero:
 
 
Men! Josefin ville byta med mig för hon hade tagit spruta i skolan och så och Naomi är typ ganska pigg och så!
Så vi bytte! Har aldrig ridit Naomi förut så verkligen jättekul och testa en ny utmaning liksom! 
 
Naomi är ganska "tittig", känslig och pigg. Men gick väldigt bra tycker jag för att vara första gången.
Inte riktigt hoppträning utan hade bommar med små skutt på typ 40 cm. Men det var en "galopp"övning så de skulle byta galopp och så. Failade med att gå ut i hörnen en gång så fick lite skäll, ajabaja! Men fick göra om sen och det gick det myyycket bättre!
 
Väldigt nöjd ändå med mig själv med tanke på att jag nog aldrig ridit en så känslig ponny. 
 
Åååh Naomi är såå fin! Så smäcker och vacker. Tror hon är typ isabell i färgen eller typ linfux? Hahah, sånt där är jag mindre bra på! Men hon är fux i färgen och blond man.
Så förtjust i den ponnyn alltså. Så kul var det att rida henne! Ganska känslig, pigg. Men inte het! Bara lagom liksom. Roligtroligt! :D
Okej, kanske såg mobbat ut men känslan var super!! (När jag red alltså..., heheh)
 
Vill lungt rida henne fler gånger! Var verkligen rooligt att rida henne! 
 
Har ingen bild på Naomi och tror inte jag känner någon som har det heller! :( Men lovar, rider jag henne någon mer gång! Ska jag ta en bild på henne! 
 
Känns jättekul att jag fått testa rida en ny ridskoleponny! Alltid kul att rida nya hästar, med personligheter som man aldrig träffat på tidigare kanske! :) Sånt är kul!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback