slide show


Malin spelar gitarr + PRESSAR MIG!

Publicerat 2012-11-13 19:23:13 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Sitter på skype med Malin, och hon pressar mig fett hårt! AAAH! :o Hahah, hon pressar mig med att hon vill att jag ska säga vilka jag tror att alla i vår ridgrupp ska rida imorgon på ridskolan (HOPPTRÄNING taggad!!)
Men jag känner mig inte så bra på att förutspå just nu, mer än att jag säkert kommer att rida Mefaw.
En ganska gammal, stel, seg arab. AAh pallar inte han! Sist jag red han hoppade vi och jag höll på o trilla av. Nä, urs. Han vill jag inte ha! Hoppas på att rida någon kul ponny! Gärna testa en ny då det kommit några fler ridskoleponnys nu på sistone! 
 
 
Malin & Midde träningstävlingen 30 september! Det var så kul! :D
 
Såå taggad för hoppniiing imorn!! 
 
Srry för dålig uppdatering, men kan faktiskt erkänna att det inte alls hänt särskilt mycket för mig idag:
  • Gick upp 7:30
  • Skola 9:00
  • Slutade 14:30 (gick 1,10 minuter tidigare! ^^)
  • Tandlääkaren! Fixade inför tandställning..! Kommer ha tandställning senast i början av februari 2013
  • Hem med trög buss
  • Plugga & Malin A barnet hjälpte mig på skype! ;)
  • Ätit middag
  • Fortsätt skypea med Malin!
Imorn laddar jag för bästa dagen! Me gusta Miércoles! ♥ Början 9:10 slutar 13:45! Så skönt! 
Näni, nu ska jag och Malin ha lite kul på skype & såå! ;) Ha en bra kväll hörrni!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback