slide show


Love life.

Publicerat 2012-11-26 21:25:47 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Åh vad jag älskar mitt liv just nu. Ridpasset idag gick heelt fantastiskt. Sonic gick som en klocka, helt underbar känsla. Riktigt bra i galoppen. Inte lång som, jag vet inte vad, och bryter av i galoppen heela tiden. Pigg och riktigt fräsch och rolig kille! Måste faktiskt erkänna att min ridning också var riktigt bra idag. Jag presterade, faktiskt...
 
Jättekul! ♥ 
 
Kom hem ovanligt tidigt idag från stallet för Josefins pappa var sååå snäll och skjutsade oss till stallet! Så vi var ute i stallet redan halv 4! Och klara typ kvart över sju! Jäätteskönt! :D
Så nu på kvällen har jag hunnit plugga lite och skypeat med Malin! Känns riktigt bra att jag hunnit plugga nu också!
 
Imorn blire och plugga vidare lite med Emmie, och kanske klicka bilder till bloggen? Vad säger ni om det!? :)
 

Nääni, nu ska jag ner och putsa ridskor, chaps mm...! Brb! 
 
 
Hahah, har får ni en lite busig bild på mig & Emmie! :P
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback