slide show


Ingen feber!

Publicerat 2012-11-11 11:37:13 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Tog tempen när jag vaknade och hade 37,1! Det är ingen feber för mig! Det är typ precis den tempen som är normal för mig! Känns ju toppen och jag mår precis som vanligt! Det känns ialfl väldigt bra! :)
 
 
Ååh, idag hade jag velat typ kolla på bio! Dåligt väder och en sån dag jag bara är sugen på att gå in och sätta mig i en biosalong med en kompis elr något och äta popcorn och sånt.... ;)
 
Hm.... Kanske ringer någon och kollar om nååågon vill hitta på något! Problemet är ju att jag är lite pank! Hahah!
För betalade pappa några hundringar för iPhone 5, betalade skalet själv så nu har jag - 20 spänn kvar! :P
 
Jaupp, bloggar mer om jag får något att göra eller om jag typ skulle börja må sämre igen! Men det hoppas jag INTE på! Och jag tror ialfl inte att det kommer att hända! 
 
Ha en bra Söndag!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback