slide show


In i vanliga rutiner

Publicerat 2012-11-07 12:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


När skolan började igen efter lovet i Måndags kändes det verkligen inte konstigt alls... Bara direkt in i vaniga rutiner. Livet flyter på som vanligt liksom. Kändes inte enns annorlunda att komma tillbaka? Allt kändes som helt vanligt, som om Höstlovet aldrig varit där... Den enda som gör denna vecka till att enns kunna kännas som att det precis varit höstlov är nya projekt som drar igång i skolan.. Och att denna vecka har vi bara 2 läxor! LIKE!
 
(En ful bild på mig från igår, hahah, fula jag.. Aja, känns ialfl skönt att jag ska få tandställning,,, hm,, snart? Så jag får lite rakare tänder sen..) ;)
 

Lite nya "projekt" för mig i skolan..
 
  • Man ska skriva en saga på Svenskan, hahah...
  • Börjat med ett nytt projekt "Musica" i Spanskan!
  • WEEII! På science har vi fått ett uppdrag att hitta på en myt som vi sen ska bevisa typ är sann/falsk.. Alltså shit, så töntigt tycker jag.. Men Lyckades övertala lärarna och de i min grupp att våran myt som vi ska bevisa är såhär:
    "Kan man äta glass oavbrutet i 10 minuter utan att få hjärnfrys?" Gissa vem som ska vara testkanin? Jo, självklart, gottisgrisen JAG. Kul. :D Jag ska tjocka glass!
  • Börjar med "Bråk" i matte. Ni vet, delat och sånt. Tredjedelar, åttondelar, sjuttondelar.. Ah ni fattar?
  • Kemin har börjat dra igång nu, som tur slipper vi att ha prov! TUR!
  • Religion på SO. Hm.. Inte jättekul men jaja...
Hur känner ni er med skolan efter Höstlovet? :)
 
 
/Alva
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback