slide show


Igår!

Publicerat 2012-11-01 15:18:01 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hej alla! Åååh vad dålig stil av mig att inte ha bloggat på hela dagen igår! Tänkte berätta lite igår, och sen gör jag ett till inlägg där jag skriver om det jag gjort idag och såå!
 
Igår (onsdag): Gick upp runt 9 tror jag, duschade, åt frukost, fixade mig och så! Sen drog mamma, jag & syrran in till Buttericks på drottninggatan i stan, köpte lite grejor till Halloweenfesten på Lördag!
Efter det åkte vi hem och sen kom Malin & Josefin! Vi käkade lunch och sen skyndade vi oss till bussen mot stallet! :) Ridskolan igår - som varje onsdag -  trivs såå bra med min ridgrupp! Den är helt underbar! Alla känner varann och stämmingen är såååååååå bra! 
Red Cheer Guy och det var mycket på volterna. Hade lite flytta övningar och så, skulle flytta ut bakdelen på den öppna delen av volten och i höger varv så var Cheer Guy väldigt stark så man fick daska till han i rumpan så dansa han på fint! Cheer Guy är väldigt stark i höger! Har känt lite det tidigare, men igår kunde man utan tvekan inte undgå att känna det! Sen i vänster varv så var han mycket lättare att flytta, men han var väldigt svår att ställa inåt. Men gjorde det bästa av situationen och försökte så gott jag kunde!
Han var väldigt pigg också! Så när vi skulle fatta galopp från skritt så blev han lite taggad! Men aja! Han kändes iallafall fin! Frågade också min ridlärare lite om liksom varför han var så stark. Och hon sa för att han typ jobbade med bakbenen elr något! Så det var ju bra! Han brukar tydligen ha svansen snett och när man rider bra och på rätt sätt och han börjar arbeta mer med bakbenen så lägger han typ svansen "rakt". Så ah! Hon sa att det var bra, då ska jag väl tro det :P
 
 
Fotograf: Josefin! :)
 

Sen efter ridningen så åkte vi hem till mig, käka middag och var lite töntiga och gick bus eller godis! xP
Fick inte så mycket godis, men plingade inte på så många hus! 3 bus blev det, hahah... Vi failade!
Och så fick vi lite pengar! :3 Det tackar man ju inte nej till! ;)
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback