slide show


Gamla bilder

Publicerat 2012-11-10 16:02:31 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Kollat på massa gamla bilder, ojojoj! Finns säkert 10 000 bilder på datorn! Har kanske kollat på typ 200 stycken! Men verkligen inte tittat på alla! Hittat bilder som pappa fotat Taffsnäs 2009 & 2011! Jag trodde han bara fotat 2010 & 2012! Så det var kul att se de bilderna! Men Taffsnäs bilderna från 2009 & 2011 får ni en annan gång ;) Om ni inte tjaatar förstås!
 
Här får ni några bilder på mig från när jag var liten:
 
 
 
När jag döptes!
 
 
Tyckte den här bilden var lite rolig! Hahah!  En grej jag verkligen la märke till när jag kollat på alla dessa bilder är att när jag var mindre hade jag väldigt blå ögon? Nu är de mer grå/blå/gröna? Då var de ju verkligen blå, inget annat! Så, stor förändring på det! Hahah!
 
 
Lucia när jag var 4 år! 
 
Heeh, ni får fler gamla bilder en annan gång om ni vill! Kusinerna har kommit och tänkte gå och vara lite social!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback