slide show


Försökte blogga :( Men nuu gör jag!

Publicerat 2012-11-21 21:11:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Åååh vad sur jag bliir! Skulle uppdatera precis innnan jag gick in i ridhuset men då ville den inte publicera :/
Ååh.. Så lessen...
 
Red Bambina (Power Princess), en jättefin söt brun ponny! Aldrig ridit henne förut så det var ju kul!
Vi red ungefär samma övning som förra veckan. Snarare markarbete, men jaja! Sånt kan ju vara nödvändigt ibland..!
Mycket fokus på yttersidan, galopp, (byta galoppen, räkna galoppsprång mm.) Så jaa..
 
Men ändå rätt nöjd med mig själv! Kul och testa nya! Har bara två kvar som jag aldrig ridit nu då! :D
 
Fina Bambina! ^^ Till Malin: hahah, nej jag ska inte ta henne ifrån dig, hahah! (hehe nog inget ni andra fattar)
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback