slide show


För mycket godis.

Publicerat 2012-11-18 00:02:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Kollat på "Sommaren med Göran" med mamma & syrran! Pappa är i stan med några kompisar typ...!
Ätit så mycket godis nu så det känns som min mage kommer sprängas! Hahah!
 
Nä, men nu ska jag lägga mig, tröött! Går upp rätt okej tid imorn tror jag, skulle chansa ruunt 9?
Då är det bara upp, datorn kanske, frukost, PLUGGA. Urs, verkligen inte sugen på det. Men jag visste den sen några dagar tillbaks nu. På söndag måste jag. Skriva en hel uppsatts på Engelskan, skriva klart en saga i svenskan, plugga engleska glosor, engelska oregelbundna verb, SO, tydligen ska jag kunna alla jäkla (srry men så irriterande) länder i hela världen typ. Ska ha prov i SO snart, på runt 100 länder. Ingen vet typ vilka länder och lalala.

 
RIP Smulan, om tre dagar var det 1 år sedan du dog... Saknar dig!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback