slide show


Fikat hemma

Publicerat 2012-11-11 15:30:45 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
En kopp varm chocklad, en bulle & en satsumas till fika! Kände att jag ville ha något lite mer "nyttigt" och fräscht till! Så varför inte en satsumas? ^^
 
Förr tyckte jag inte om satsumas, nu gillar jag det riktigt mycket! Känner mig dessutom lite nyttig när jag äter det! Hihi!
 
Syrran är o badar med en kompis. Så mormor & min "låtsas morfar" Jan + jag drog till forum och kolla runt lite!
Hittade inget på gina från det som jag skrev om idag, men den gina´n har inte så stort sortiment! 
Bästa gina´n jag vet är precis utanför gallerian i city! Köpte inget i forum, men sen drog vi vidare och handlade! Köpte fil, start, bullar och satsumas!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback