slide show


Dags för mig att sova...

Publicerat 2012-11-24 00:20:28 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Kvällen har tillägnats vid skype med Malin, X factor, skype iigen med Malin fast också med Emmie! Sedan har jag fixat med min önskelista! ;) Tänkte fixa ett inlägg snart om min önskelista Julen 2012!
 
Näni, nu ska jag fylla på min mugg med vatte och krypa till korgs, ny dag imorgon! Tror att schemat lär se ut såhäär kanske:
 
  • Upp typ 9:30
  • Åka och kolla lite på de Julklapparna jag önskar mig till mamma & pappa, så de vet allt liksom...
  • Hem och chilla... -_-
  • Sedan åker jag med min syrra till hennes ridskola och hjälper till när hon rider! Medans mamma tydligen ska kolla på Julklappar verkar det som!
Nja, planerna för imorn känns inte såå kul... :( Menmen.. Nu är jag ialfl trött, God natt!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback