slide show


Befriad.

Publicerat 2012-11-22 20:49:06 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Så skönt! Har gjort alla läxor nu och så för den här veckan. Gjorde den sista precis nu. Riktigt skönt att ha det gjort finns ingen känsla som är den samma som när man har gjort klart sina läxor, eller hur?
 
Statistiken har rasat! Men alla ni andra fina som fortfarande hänger med, fortsätt så! :D
 
 
Haha! Här kommer en bild på stallkatten Bob som satt bland sadlarna i köket och helt plöstligt hoppade han fram! Haha, snacka om att jag & Josefin blev rädda!
 
Juste, ridpasset idag.. Nja gick inget vidare. Vädret var riktigt ruggigt så vi red i ridhuset och Sonic (min medryttarponny) var ovanligt seg idag, lite skänkeldöv kan man säga...
Men han var rätt fin i galoppen & traven, haha, förutom att han blev lite lång ibland och då blev det avbrott osv.
Nästa ridpass hoppas både jag & Josefin att vädret är bra och att vi kan rida i paddocken, där brukar Sonic & Bronco vara mycket piggare och gladare!
 
Om ni som läser inte riktigt fattar vad jag skriver om, kommentera så svarar jag så fattar ni kanske läget lite bätter!
 
Nu ska jag slå mig ner i tvsoffan med en glass, Torsdagkväll. Imorn är det Fredag, ska bli helt obeskrivligt härligt!
Ha det bra sålänge!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback