slide show


Trocadero ♥

Publicerat 2012-12-05 20:12:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ojojoj, shit. Detta väder. Bussarna inställda, SNÖKAOS. Broar avstända, med mera. Ja, sånna här dagar sker någon gång per år, hahah. Och såklart skulle det ske idag... :P'
 
Tog mig fleeera timmar att ta mig till stallet, giiiick, det kom en buss helt PLÖTSLIGT. Åkte till en annan busshållsplats, väntade på bussen i 2 timmar.:( Sen gav jag upp...
 
Som tur kunde pappa skjutsa mig, men fastnade på vägen 2 gånger vilket tog sammanlagt drygt 30 min extra, hahah. Men tillsluuut kom jag till stallet, alldeles för sent. Aldrig kommit så försent.
 
Fick helt enkelt bara slänga på sadeln, tränsa och en snäll tjej i stallet hjälpte till att kratsa hovarna!
 
Red Trocadero idag, naw. Gulle! Det finns liksom något extra med honom, som inte går att beskriva,,, finns någon slags connection mellan oss! Rätt kul ridass, var väldigt få! Hehe, rätt lyxigt faktiskt!
Mest övning på skänkelvikning, hästens yttersida, mycket innan för spåret. Fina Troccis gick super, som en klocka. :)  Frustade och blev väldigt tacksam sen när vi längde lite på de när jag skulle trava av!
 
Nöjd. Men visst var det VÄRT allt slit för att komma tills stallet!
 
Här kommer en lite failad bild på Troccis efter ridpasset... (dålig kvalité, jag veeeet...)
 
 
 
Har fler bilden, men av någon konstig anledning, laggar den och vill inte ladda upp... Hahah, ja, det fick helt enkelt bli den bilden med tungan i vädret och suddig...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback