slide show


Torsdag imorn!

Publicerat 2012-12-12 22:25:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Trååk dag väntas i skolan imorgon... *Suck*. Engelska prov... Börjar 8:20 slutar 16:00, jaa...! Inget roligt schema imorn! Menmen!
 
Ska ju till Sonic! Finaste! Jag & Josefin såg en tränare som heter Åsa rida på en äng med snö på precis mittemot deras stall över vägen, så vi tänkte ringa och kolla med Maja & Ella ifall vi kanske skulle kunna få testa rida där?
Skulle ju vara, heeeeelt otroligt KUL! Rida i snön, ÄLSKAR jag! :P
 
Helt klart bland det roligaste man kan göra när man rider på vintern! :D
 
 
En gammal bild! Tror det är den första bilden jag visade er här på bloggen! ;)
 
Hoooopppas vi kan rida i snön imorn, skulle ju vara SÅÅÅ kul! Det tkr ju Josefin med! :)
 
 
Hehe! En liten bild på Bronco! (Josefins medryttarponny!^^) Haha sööt!
Bilden tog jag med en lite dååålig kamera, heeheee..! På Maja & Ellas tävling i våras! :D
 
Godnatt! Ska försöka blogga imorn, men vet inte riktigt hur mkt jag kommer kunna! Men när jag kommer hem på  kvällen kan jag nog! För har inga läxor! WOHO! :) (Hehe, som jag behöver göra imornkväll ialfl! :P)
 
Sov gott nu! Alla fiina!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback