slide show


Sorry.

Publicerat 2012-12-11 20:55:56 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


För sämst uppdatering idag. Såå dålig stil! Vet inte riktigt vad som har hänt, men har tappat lite blogglust!
Men ska inte sluta blogga! Såklart! Bara det att just just nu så kommer uppdateringen från min sida kanske bli något sämre. Men när jag väl bloggar, som nu. Så inser jag liksom igen HUR kul det är! Haha! :)
 
Sååå svårt när inte den dära jääkla blogg.se appen inte funkar på min mobil. Gör mig GALEN. Seriöst!
 
Hur som helst. Dagen har varit helt ok. Skolan var väl som en vanlig tisdag, fast hehe, nååågon fick (visserligen bara 1 minut men ändå) kvaaarsittning! Hehe! Inte bra Alva. :o
 
Sen så hade vi ju SO prov, juste. Det höll jag nästan på att glömma. Men, det gick i alla fall rätt bra!
Nu är 1 av 3 prov denna termin som är kvar gjorda! SKÖNT. Men, två prov återstår. Men skulle nog säga att det värsta är över. 
Har rätt bra koll på allt inför Engelska provet, ska repitera grammatiken imorn kväll och lite glosor. Men tror det kommer gå bra, verkar definitivt inte svårt! ;)
 
Känner mig nere... FÖR. SÅKLART. Förra veckan var det ju SNÖKAOS i Sthlm. Nu är det på g. igen. Imorn när jag går upp lär det ju vara Snökaos totalt. Bussar inställda, ja, som förra Onsdagen. Liksom, OFC. :(
När man ska till ridskolan. Men förra veckan SLET och KÄMPADE jag för att komma dit. Tog 3 timmar..
Vet inte hur mycket jag känner att jag kommer orka kämpa imorn, men ska ta med mig allt till skolan (i skåpet, lung, haha!) så kan jag ifall det är SNÖKAOS. Ha mer marginal! Så kan jag ju åka direkt efter skolan! ;)
 
Lite bilder från dagen:
SO proovet! (muntligt i grupper!)
 
(När jag precis kom hem från Emmie, fick gåå en bit, som tur kunde pappa hämta mig! Just nu, är jag rätt sur på snöoväder. Fine, snö är ok. Men inte när det nästan är SNÖSTORM och snön vräker liksom ner..)
 
Naej, nu ska jag nog gå ner till la familia och umgås ett slag! Brb! :)
Så fina ni är, att ni hänger kvar och finns där, trotts att uppdateringen inte går bra! :/
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback