slide show


Söndaag

Publicerat 2012-12-16 12:38:35 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Är med Amanda nu, hon hängde med hem till oss igår! Haft en topppen kväll igår och en rätt bra dag idag!
Ja, bara det att vi har vattenläcka här hemma och kan inte duscha, gå på toa, dricka eller någonting.
FML!! Men imorn kommer några och ska typ fixa det!  ;)
 
Haha, fick tvätta håret i ett handfat som funkar här hemma, ja... Det är så man får göra, inser nu verkligen HUR vi är liksom beroende av vatten. Vi behöver aldrig tänka på att det helt plötsligt inte skulle finnas liksom..!
 
Hur som helst, strax ska jag ta bussen till forum där jag ska möta upp Malin och Josefin och köpa dagens subway!
Wihii! Hehe! Sen så tar vi bussen till stallet, det är Julshow! Ska bli väldigt kul faktiskt! :D
 
Nejni, nu måste jag sluta skriva, och shiit vad jag faktiskt har börjat skriva fort på dator! :o Haha! Tycker jag ialfl! ;)
 
 
Dagens outfit, ja ni ser! Hollister linne, kofta, svarta jeans! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback