slide show


Snöritt!

Publicerat 2012-12-13 21:27:44 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Red i snöön med Josefin! Gick jättebra!
Kan ju definitivt erkänna att Sonic var riiktigt pigg! Haha! Fast det var mest väääldigt kul!
Haha, ni skulle sett traven! Jag och Josefin sa just det, att traven gick typ lika fort som när de galopperar i ridhuset! 
 
Ingen av de bockade ialfl, men båda var lite nära! Haha! Sötis ponnysarna då!
 
 
Här får ni en "the typical öronbild"! Hehe!
 
Sorry för att min uppdatering har blivit såå dålig... Vet inte, men allt känns lite tröögt ibland, och ibland känns allt helt underbart...
 
Vet inte varför. Men på något sätt så känns det som att för tillfället kommer min uppdatering få vara lite dålig...
 
Mest deppig för att jag kommer ha SÅÅ tråååkigt imorn! Ska inte göra nåågonting! Aja!
Nuu måste jag sluta! Men hörs senare! TUR att Emmie kan uppdatera nu när jag just nu inte riktigt pallar!
Srry alla fiina... :/
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback