slide show


Scones och te med la familia ♥

Publicerat 2012-12-04 21:10:55 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Bakade lite snabbt några små scones och slängde in i ugnen, medans de var i ugnen så passade jag på att ta några random bilder, heheh..
 
Fotade mammas modellbilds-samling och en karaff som jag hade bett mormor ta med sig för något halvår sen till oss, för hon hade ingen användning av den, och jag tyckte den var så fin! ;) ♥
 
Såklart, stänger av kameran när jag ska ta ut sconsen ur ugnen, sen när jag startar den så blev den typ helt störd, hahah... Den vägrade ta bilder -_- Så det blev tyvärr inga bilder på sconsen och det... :(
 
Synd, menmen! Ni får någon bild här på min mammas lilla modellbils-samling och en bild på karaffen med några ljusstakar! ;)
 

 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback