slide show


Sattsar! Dags att spara!

Publicerat 2012-12-07 22:23:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


... Ska göra ALLT för att tjäna pengar nu, ALLT. Ska spara pengar, JAG ska ha en sån här väska 2013!
är det bara! 
Och ja, jag är ett märkesfreak, trotts att jag inte har några märkeskläder alls, typ! Men AAAH.
Jag älskar Juicy.... Hehe! 
 

Önskar mig:
 
Denna hoodie av farfar, pappa satt inlåst på kontoret i typ 1 timme, ingen fick komma in.... Han är hemlighetsfull.... Undrar vad som klappats ihop... Tänk om... Jag skulle... Få... En SÅNHÄÄR KOFTA.
Då, kommer jag seriöst, gläädjetårar, nästan avlida, ringa farfar och Tacka en miljoon gånger. Ja, ni fattar?
Den här koftan,, ååh.... 
 
Nepp, nu ska jag börja dra mig till tv-soffan igen, X-factor final ju! Hoppas Awa vinner, av de som är i finalen! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback