slide show


Ridskolan idag! ♥

Publicerat 2012-12-05 11:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Japp, idag är det ridskola, kul! Alltid roligt tycker jag! Lär mig massa nya saker varje gång, som jag sen kan öva mer på med Sonic! (min medyttarponny!) Tycker kombinationen med att rida på ridskola och medryttarhäst är väldigt smart! (Enligt mig...) För, då får jag testa olika hästar på ridskolan, något jag tycker man lär sig myycket på. Och så lär jag mig nya saker, nya övningar osv. Som jag sen kan öva vidare med på medyttarhästen! :D
 
Ialfl, tillbaka till lite mer "nutid" här va, inte flumma iväg nu Alva. :P
 
 
Ååh.. Min (och Malins) lilla prins... ♥ Zafir ♥ Älskar dig killen, du är helt underbar....
 
Alldeles för länge sen jag red dig nu..... :( FINIS. ♥
 
/Alva
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback