slide show


Pluggar SO & NO

Publicerat 2012-12-06 20:11:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Läst bra mycket SO nu alltså, känns väldigt bra! Läst igenom alla sidor inför provet på Tisdag, men måste nog säkert läsa igenom det typ 10 ggr till... MÅSTE och vill lyckas på detta prov! Skulle bli så stolt över mig själv då, haha, men nog mest mamma egentligen... :o
 
Jaa, min mamma ställer väldigt mycket krav på mig, men det är ju också för att hon vet ATT jag kan.
Men egentligen, för utan henne så hade jag nog fått göra omprov, efter omprov, och eeefter omprov.
Visst, mamma är riktigt tjatig och jobbig ibland, men en dag kommer jag att tacka henne för allt pushande! :)
 
Känner att skolan har gått lite upp och ner, men nu ska jag SATTSA... Jag vill gå ut med bra betyg i 9:an, måste lyssna och prestera redan nu. Man kan inte tänka:
"Kan hara slappa nu och skita i alla läxor, det är bara 9:ans betyg som spelar roll."
 
Glöm  det tänket, lovar, man lyckas inte. Lärare ser ju också hur man jobbat tidigare... ;) 
 
 
Här är ett skärmklipp på det Emmie skickade till mig, som Linda skrivit ner från NO lektionen i Tisdags, det är typ det och lite till vi ska kunna till imorn, ska ha läxförhör på någon Kemitjoffs... :P
 
Naej, nu ska jag läsa det där en gång till, sen ska jag nog gå ner och vara social med min familj! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback