slide show


Planer för vecka 50!

Publicerat 2012-12-10 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Måndag: Drar till Sonic efter skolan! Saknar ponnyn! Red ju inte i Torsdags! Ska bli kul!
Sen när jag kommer hem blir det ett helvete.... Måste plugga, massor. Fyfan. :(
 
Tisdag: SO prov i skolan, uäääääk. :( Annars inget direkt planerat mer än att jag & Emmie ska försöka ses en stund efter skolan och svara på frågestunden! ;)
 
Onsdag: Ridskolan! Ska bli kul! Nästsista gången för den här terminen tror jag... :(
 
Torsdag: Sonic som varje Torsdag! Och sen så har vi Engelskaa prov! Men det känner jag mig inte ett dugg oroad över, verkar fett lätt!
 
Fredag: Hm... Inget inplanerat? Kanske är med någon kompis eller så, annars njuta av friiiday..! :)
 
Denna vecka kommer bli lite jobbig eftersom att jag har två tråkiga prov. :( Okey, 2 prov på en vecka i 7:an är Inte mycket. Menmen, jag får alltid ångest av prov, så Jaa... Ska försöka göra bra ifrån mig! :S
Annars tror jag förutom två prov att det kommer va en rätt bra vecka, längta lite till Jul och såå! ;)
 
 
Hehe, en bild från 31 december förra året, haha! :o Hade ingen bra bild, så jaaa.... :P
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback