slide show


Planer för vecka 49 ♥

Publicerat 2012-12-03 11:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ojoj, vad tiden går fort!? Kändes jättekonstigt att skriva vecka 49, tiden rusar iväg, om exakt 3 veckor är det Julafton, SHIIT!
 
Blir faktiskt riktigt glad, leer just nu. Så skönt att bara behöva jobba tre veckor till, sen är man friii i någon vecka!
Julafton ska bli grymt kul, har ju redan köpt alla julklappar, känns ju riiktigt skönt! Eller ja, en till! Men den behöver inte jaaag betala, hahah! :P
 
Ialfl, sluta småbabbla nu Alva, här är vecka 49´s planer..:
 
Måndag: Sonic efter skolan! Får se hur jag & Josefin ska rida! Hoppas på nåågon annanstans än ridhuset, eller ja, beror ju på hur mycket folk ;)
 
Tisdag: Ska nog plugga efter skolan, ååååh vad TRÅKIGT. 
 
Onsdag: Till ridskolan efter skoolan! Ska bli grymt kul!! :D Eftersom att det också oväntat var teori förra veckan..
 
Torsdag: Blir inget Sonic :( Ska bowla med klassen, men kände att detta är det ända vi skall göra med klassen på hela terminen förutom att vara i skolan.
 
Fredag: Har pratat lite med Malin om att träffa henne och göra något kul? Malin, kontakta mig! :) 
Hoppas vi kan göra något! Var verkligen ett tag sedan nu jag gjorde någonting med Malin, förutom när jag träffar henne på ridskolan..!
 
Ja, detta var min vecka. Tror det blir rätt mycket plugg, helgen har jag nog inga planer på hittils!
Känns ändå som en rätt okej vecka, men somsagt, trögt i skolan nu och det känns jobbigt. Prov snart som jag inte riktigt har bra koll på osv. Hehe, ja livet är lite tråkigt just nu...
 
Men det ända som håller en uppe nu är ju ridningen, kompisar och att det snart är Juuuuul!! :D
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback