slide show


My room ♥

Publicerat 2012-12-06 12:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
 
 
 
 
Hm.. Nu får ni inte tro att jag är egoistisk, men jag älskar mitt rum. Att vara i mitt rum, att jag änns har det rum jag har!

I september det här året blev mitt rum klart, jag har inte fått ett nytt rum så, utan vi har renoverat det!
Ny tapet och nya möbler, inte en ända möbel finns kvar från mitt förra rum, eller ja, innan vi renoverade det.
 
Jag älskar mitt rum, just därför att det är så MIN STIL. Tapeten är min favvo ,så JAG. 
Älskar den, den sticker ut och är cool. kan ju säga att det inte är så många som har krokodilskin på väggen! ;)
Fastnade för tapeten innan vi änns hade börjat kolla på tapeter, det var i Engelska tapetvaruhuset i Göteborg i somras... Kunde inte släppa den, den första tapeten jag såg, det blev det. Det är jag så lycklig över! :D
 
(Och haha nej, självklart inte Äkta krokodil, helt galen är jag inte! :))
 
Love my room... ♥
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback