slide show


Mm.. Glass

Publicerat 2012-12-21 21:38:10 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Så gott! Fast kan säga att jag blev väldigt mätt.. Haha! Har bara ätit ben & jerry glass några få gånger, men efter varje mår jag illa! Haha xD Så mäktig men god glass!! :3

Har suttit typ hela kvällen hittills i soffan med familjen och så! Jaaa..! Haha! Ätit glaaass..

Längtar SÅÅ mycket till imorn!
Klockan kvart i 10 åker jag hemifrån (pappa köör) och så hämtar vi upp Josefin som ska följa med för att fota och så!
Egentligen så rider ju jag Sonic på Måndagar och Torsdagar, men Maja är bortrest tror jag och så kommer ju jag missa några gånger nu under lovet när jag ... ska till fjällen :(

Men hur som helst, ska hoppa imorn, kommer till stallet och då går jag bara direkt ner, fixar Sonic och sen moot ridhuset och hoooppa!
Har inte hoppat Sonic på typ 1,5 månad så ska bli superkul!

Nuu ska jag dricka lite vatten, kanske sätta mig vid datorn dn stund, tror jaag..! ;)

/Alva

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej, Alva. Det var ett tag sen :( Har saknat dig otroligt mycket. Designen på bloggen är fett snygg. Hoppas du mår bra. Ska kanske fixa en blogg oxå. Hihi, vem vet. Är det du som har gjort hadern? Svara på howrse. (Memmo) om det går bra. Love you. All i want for x-mas is you!

2012-12-21 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback