slide show


Mina parfymer

Publicerat 2012-12-29 12:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
 
(Tidsinställt inlägg eftersom att jag är i Fjällen! DX)
 
Det här är mina parfymer + två andra som ligger nerpackade i en ask i mitt rum eftersom att jag så sällan använder de! :P Men ialfl! Det här är mina parfymer, måste säga att jag tycker alla doftar supergott!
Liksom ingen som är "tantig" hehe eller så!
 
Ialfl, mina parfymer, från höger:
 
  • Björn borg Love All Foxy red
  • Viva La Juicy La Fleur
  • Ralph Lauren Pig Pony Collektion #2
  • Viva La Juicy Roller, ena änden med Viva La Juicy La Fleur, och den andra änden Viva La Juicy!
    Så de doftar typ lite olika! ;)
  • Escada
  • DKNY
Hehe, egentligen så är de två sista mammas, faast jag har typ snott de, meen det vet hon! :P För jag anser att eftersom att hon verkligen aldrig använder sina parfymer, så är det ju lika bra att jag som använder parfym mycket oftare skall använda hennes! Innan de blir för gamla! :o ;)
 
/Alva
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback